Financieel administratief beheer bij VVE?

Financieel administratief beheer bij VVE?
Financieel administratief beheer bij VVE?

Het beheer van de financiële administratie is waarschijnlijk het meest belangrijke element voor een Vereniging van Eigenaren. Ook het meest ingewikkelde. Er gaat namelijk nog al wat in om. 

Zo kunnen de reserves oplopen tot tienduizenden euro's. Dan wilt u wel dat hier professioneel mee wordt omgegaan. 
En wat als uw buurman een achterstand in betaling heeft? Geen leuke klus om daar even aan te bellen...
Reden genoeg om hier Steenhuis Vastgoedmanagement voor in te schakelen.

Wij kunnen o.a. het volgende voor u organiseren:

  • Samenstellen van de begroting
  • Voorstellen van de periodieke bijdragen
  • Incasseren van de periodieke bijdragen
  • Jaarlijks afrekenen van de servicekosten
  • Inboeken en, na akkoord, betalen van de inkoopfacturen en declaraties
  • Verwerken eigenarenmutaties
  • Juiste informatie aan notaris verstrekken i.v.m. eigendomsoverdracht

Vragen over financieel administratief beheer? 

Heeft u een vraag? Neem dan gerust contact met ons op via 0592-318000 of via ons contactformulier.